אודות

שלום, נעים להכיר.

מעין אלכסנדר

אני מעין אלכסנדר, מומחית בפיתוח טכנולוגי ארגוני: אפיון אתרי אינטרנט ושירותים דיגיטליים, ניהול מוצרים ופרויקטים, יעוץ והרצאות.

כיום אני מנהלת מוצר של טרנספורמציה דיגיטלית בשירותים של מצבי חיים בתחומי נכויות, סיעוד ופטירה במערך הדיגיטל הלאומי. בעבר ניהלתי אתרי אינטרנט ופעילות דיגיטלית במגזר השלישי והציבורי, פיתחתי והעברתי הדרכות בתחום. בין השאר, כמנהלת פרויקטים באוניברסיטה העברית בירושלים וכמנהלת פעילויות אינטרנט בשתיל – הקרן החדשה לישראל.

פיתחתי הדרכות למנהלי אינטרנט ומובילים דיגיטליים בארגונים עוד כשפייסבוק היתה דבר חדש והתלבטות האם לפתוח דף או פרופיל לארגון היתה שאלה אמיתית, ופיתחתי קורס אקדמי בנושא "כלי דיגיטל וטכנולוגיה למנהלי ארגונים חברתיים" והעברתי אותו במשך 4 שנים במסגרת תכנית שוורץ לתואר שני בניהול מלכ"רים בבית הספר לעבודה סוציאלית ורווחה חברתית באוניברסיטה העברית.

אני בעלת תואר ראשון במדעי המחשב ותואר שני מחקרי במדיניות ציבורית, לצד קורסים והכשרות נוספים. ביניהם, לימודי תעודה ביעוץ וניתוח ארגוני ולימודי תעודה בניהול פרויקטים.

במשך השנים, כשכירה וכעצמאית, עבדתי עם עשרות ארגונים וקהילות במגוון תחומי פעילות, היקפי פעילות, ובכל רחבי הארץ, הנחיתי וליוויתי תהליכי עבודה להקמת אתרי אינטרנט חדשים, פעילות ברשתות חברתיות, הקמת קהילות מקוונות, ועוד. ברוב המקרים, הפעילות המקוונת היא לא מרכז העבודה ולא עיקר המהות שלה. אבל ראיתי לא פעם (וזה משמח ומפתיע בכל פעם מחדש) איך אתר אינטרנט, קבוצה בפייסבוק או ווטסאפ ולפעמים "רק" סרטון או תמונה, יכולים למנף את הפעילות ולעזור לממש את מטרות הארגון.

פרטים על אפשרויות יצירת קשר איתי, אפשר למצוא כאן.

תגובה אחת בנושא “אודות”

סגור לתגובות.